פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

חולמים על אפליקציה לאנדרואיד משלכם? עומדים לקראת הליכי פיתוח ובנייה של אפליקציה לאנדרואיד לבית העסק או למטרות יזמות כאלו ואחרות? זה הזמן לדעת הכול על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. 


אנדרואיד- מה זה בכלל?

שוק הסמארטפונים (טלפונים חכמים) נחלק בין שתי מערכות הפעלה עיקריות, הראשונה היא מערכת ה-IOS של חברת אפל באמצעותה פועלים כל מכשירי האייפון, והשניה היא מערכת האנדרואיד באמצעותה פועלים יתר מכשירי הסמאטרפון מסביב לעולם. בנוסף, האנדרואיד היה מערכת הפעלה המיועדת גם לטאבלטים, טלווזיות חכמות ושעונים חכמים שאינם פרי פיתוח של חברת אפל.

כיום, אנדרואיד נחשבת למערכת ההפעלה הנפוצה ביותר בעולם בקטגוריית הטלפונים החכמים, והיא תופסת נתח של קרוב ל-80% מכלל הטלפונים החכמים ברחבי העולם. מכשירי סמארטפון מבוססי מערכת אנדרואיד כוללים בין היתר את סדרת מכשירי הגלקסי של חברת סמסונג ומכשירים נוספים של החברות הבאות: LG, HTC ועוד.

נתח השוק של מכשירי הטלפונים החכמים הפועלים באמצעות מערכת אנדרואיד, מחייב אתכם כיום לפתח אפליקציות אנדרואיד לצד אפליקציות לאייפון, וזאת במידה ואתם רוצים לחשוף את האפליקציה המיועדת לכלל משתמשי הטלפונים החכמים בארץ ובעולם.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד- כיצד?

מערכת ההפעלה אנדרואיד הינה מערכת קוד פתוח המבוססת על שפת ה-JAVA ושפות תכנות נוספות דוגמת ה-HTML5  ועוד. הליכי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, בדומה להליכי פיתוח לאפיון, חייבים להיות מבוססים על הליך מחקר ואפיון אפליקציה המאפשר למפתחי האפליקציה ליצור עבורכם את סביבת השימוש האופטימאלית ביותר באפליקציה בהתאם להגדרות חוויית המשתמש והגדרות צרכי מערכת הניהול וצרכי צד שרת וצד לקוח באפליקציה.

חשוב לדעת: אפליקציות אנדרואיד המפותחות באמצעות פלטפורמות קוד פתוח, אינן מחייבות אתכם בקבלת אישורים מיוחדים לצורך העלאתם לחנות האפליקציות של גוגל (ה-גוגל פליי), וזאת בניגוד לאישורים אותם תדרשו לקבל מחברת אפל על מנת להציב את האפליקציה אותה פיתחם בחנות האפליקציות של החברה ה-אפל סטור.

רוצים לדעת יותר על פיתוח ובניית אפליקציות לאנדרואיד? רוצים להיחשף לכל השלבים המקצועיים הנלווים להליכי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד? אצלנו בחברת IDEAAP עומד לרשותכם צוות מומחים העוסק ומתמחה בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד החל משלב המחקר ואפיון האפליקציה ועד להעלאת האפליקציה ל-גוגל פליי.