פיתוח אפליקציית היכרויות

אפליקציות דייטינג (היכרויות) הן אפליקציות המיועדות למטרות חיבור אנושי בין משתמשי האפליקציה, כאשר מטרת ההיכרות משתנה בהתאם לאופי האפליקציה: אפליקציית היכרויות למטרות נישואין/קשר זוגי/סטוצים/טיול משותף/הורות משותפת וכדומה. 


פיתוח אפליקציית היכרויות-כיצד?

בדומה לכל הליכי פיתוח אחרים, גם פיתוח אפליקציית היכרויות מתחיל בהליכי אפיון האפליקציה והגדרת מטרותיה. יחד עם זאת, אפליקציית היכרויות שונה באופייה ומהותה מאפליקציות המיועדות לצרכים מסחריים וכדומה, ולכן, הליך האפיון המקדים מתמקד בנושאים כגון: ריבוי משתמשים באפליקציה בעת ובעונה אחת, אופן עריכת הפרופיל האישי על ידי כל אחד ואחת ממשתמשי האפליקציה, אופן הגדרות החיפוש באפליקציה, אפשרויות יצירת הקשר העומדות לרשות כל אחד ואחת ממשתמשי האפליקציה עם יתר המשתמשים וכדומה.

פיתוח אפליקציית היכרויות הינו הליך מקצועי המותאם כיום לכל סוגי המכשירים (אייפון ואנדרואיד) והוא מיושם באמצעות פעולות פיתוח מגוונות כגון: פיתוח מערכות ניהול CRM, פיתוח צד שרת, פיתוח צד לקוח, פיתוח מערכות חיבור פיזי של המכשיר (אפליקציית היכרויות מבוססת מיקום, מבוססת מצלמות וידאו וכו) ומערכות נוספות המאפיינות את עולם אפליקציות הדייטינג.

מכיוון שרכיבי אפליקציית היכרויות כוללים בתוכם: חיבור לרשתות החברתיות, ממשק משתמש ייעודי, פרופיל משתמש, גלריית תמונת, אפשרויות שיתוף ברשתות החברתיות ורכיבים נוספים, הליך הפיתוח מחייב ידע מקצועי מורחב מצידה של חברת הפיתוח וניסיון מעשי בכל הנוגע לפיתוח אפליקציות היכרויות.

IDAEPP- מומחים לפיתוח אפליקציות בעולם הדייטינג!

אנחנו בחברת IDEAPP נושמים וחיים את עולם האפליקציות, ובין יתר ההתמחויות המקצועיות שלנו בענף תוכלו למצוא התמחות מיוחדת המבוססת על ניסיון מעשי רב שנים של פיתוח אפליקציות היכרויות. בדומה לכל הליך פיתוח אחר המיושם על ידינו בתחום האפליקציות, גם בתחום פיתוח אפליקציית היכרויות, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון רחב של שירותים החולשים על כל שלבי התכנון המקדים, הפיתוח, העלאת האפליקציה לחנויות האפליקציות ושיווק האפליקציה באמצעות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות במרחבי הרשת.

רוצים לדעת יותר על השירותים המוצעים על ידינו בתחום פיתוח אפליקציות היכרויות? אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר ישיר ולהבטיח לעצמכם הליך פיתוח מקצועי לאורך כל הדרך- וללא פשרות מקצועיות בשום שלב!